Raken, binden en verbinden met
personal content marketing

Bestel hier jouw exemplaar van ‘Het Contentspel’

Wil jij als content creator of ondernemer raken, binden en verbinden met je content zonder dat het je massa’s tijd en moeite kost? En heb je het ook gehad met al die zogenaamde regeltjes en do’s en don’ts die dagelijks veranderen? 

Dan werd dit boek voor jou geschreven. ‘Het Contentspel’ is een uitnodiging, duwtje in de rug en persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig is maar geen zin heeft om zichzelf erin te verliezen of slaaf te zijn van het algoritme.

  • Taal: Nederlands
  • Aantal pagina’s: 200
  • Uitgave datum: 25 april 2023
  • Vorm: Paperback / softback
  • ISBN: 9789072201904

Bestel hier jouw gesigneerde exemplaar!

“Vandaag kom je niet meer weg met middelmatige content. Om er écht uit te springen in het online roeptoeterveld, is er meer nodig. Hoe je dit aanpakt, lees je in ‘Het Contentspel’. Verwacht je niet aan klassieke contentregeltjes, maar vooral aan bruikbare tips waarmee je harten kan raken op een manier die past bij wie je bent. Zodat jij moeiteloos de juiste klanten naar je toe trekt.”

Katrin Van de Water, high-end business mentor

Waarover gaat dit boek?

  • Wat online zichtbaarheid je brengt (of niet).
  • Hoe inspiratie werkt.
  • Het proces van persoonlijke, authentieke contentcreatie via geschreven formats (posts blogs, nieuwsbrieven, website).
  • Een eenvoudige contentstrategie in tien stappen.
  • Hoe je omgaat met belemmerende overtuigingen en andere contentkillers.
  • Schrijftips waar je vooral je zin mee mag doen.

“Dit boek verandert je kijk op contentwriting volledig. Door boeken die ik eerder las voelde ik me vaak verlamd om te schrijven. Marthe maakt content maken echt leuk. Ik voel me uitgenodigd om vanuit mijn essentie te schrijven. Een onmisbaar boek voor wie content wil creëren vanuit het hart. Vol humor met inzichten waardoor het lekker vlot leest.” Iris Rutte, business coach

Dit is wat andere lezers vinden van 'Het Contentspel'

“Het Contentspel is veel meer dan een boek; het is een cursus, een complete opleiding, en een coach ineen. Een dikke aanrader voor iedereen die online onderneemt. Het is helder geschreven, praktisch en het heeft diepgang. Het mooie is ook dat Marthe een heel eigen, bijna holistische visie heeft op copywriting. Waardoor je juist ook weer je eigen unieke ‘stem’ ontdekt.”

Janet van Dijk, coach, ghostwriter, schrijver

“Ik heb het boek van Marthe even graag gelezen als dat ik het zelf had willen schrijven :-). Wat een belangrijke, verfrissende boodschap voor een online wereld waarin het soms voelt alsof je jezelf naar de eerste rij moet wringen om eruit te kunnen springen. En dat alles met concrete tips en veel humor. I like!”

Hannie, ethisch copywriter en marketeer bij Synopsis

“Het boek van Marthe heeft me geholpen om eenvoud te creëren in het maken van content. Marketing wordt vaak complexer gemaakt dan het is. Het is een kunst om iets wat moeilijk lijkt heel makkelijk te maken.”

Timo Marcus, Founder Team ‘o Marcus Here to Support visionairs.

“Als een one-woman-show met een missie en een online business, besteed ik het grootste deel van mijn tijd aan contentcreatie. Maar dat komt met uitdagingen: het helder formuleren van mijn boodschap, het overwinnen van overwhelm door de hoeveelheid en de constante tijdsinvestering. Op zoek naar een manier om het schrijfproces simpeler, lichter en haalbaarder te maken, ontdekte ik ‘Het Contentspel’. Hierin begeleidt Marthe me op een speelse manier naar de essentie van mijn boodschap en voorziet me van praktische handvatten die niet alleen houvast bieden, maar ook inzicht geven in de kunst van wervend en moeiteloos schrijven. Wat ik vooral waardeer, is haar vermogen om dit te doen zonder rigide grenzen op te leggen of beperkende regeltjes te dicteren. Het Contentspel is werkelijk een gamechanger voor mijn contentcreatieproces!”

Tanja Hebbrecht, Holistic Health Coach

“Vanaf de eerste pagina van ‘Het Contentspel’ voelde ik de vonk overslaan. Marthe gooit alle (nu ja, niet echt alle) voorgekauwde regels uit het raam en neemt je mee op een epische reis naar de vrijheid van expressie. Haar woorden spatten van de pagina’s af en trekken je mee in een draaikolk van inspiratie, praktische tips en enthousiasme. Dit boek is een verademing in een wereld die wordt geregeerd door algoritmes, ‘best practices’ en ‘How to-carrousels’. 

Marthe laat je zien dat er een andere weg is. Een weg waarin je jezelf kunt zijn en je ware creatieve kracht kunt omarmen. Ze moedigt je aan je eigen stem te vinden, je eigen verhaal te vertellen en content te creëren die écht verbinding maakt met je doelgroep. En dit alles zonder dat het je een zee aan tijd en moeite kost.” 

Hilde De Brauw, content creator bij Travvant

Marthe snapt als geen ander hoe je relaties bouwt en hoe je een heel goede sales cycle voor jezelf verweeft in je proces zonder dat je de ander het gevoel geeft dat je aan sales doet.”

Floor Keereweer, high-end business strateeg

“Dankzij ‘Het Contentspel’ ontdekte ik dat ik in mijn schrijfsels veel meer mezelf mag/kan/moet zijn en dat dat heel comfortabel voelt. Ik schrijf heel graag, maar dacht er te veel over na. Het rolt nu makkelijker uit mijn pen.”

Tilly Buelens, expert bedrijfsefficiëntie

“Dat communicatie moet verbinden, stond voor mij als een paal boven water. Dat net het persoonlijke raakt en verbindt, vind ik voor communicatie in een zakelijke context best een eyeopener. Of zoals Marthe het letterlijk schrijft ‘mensen kopen van mensen’. Een aanrader dus, dit boek. Ook voor wie al jaren ervaring heeft in contentmarketing. Met de vele helder geformuleerde inzichten, praktische tips en talrijke voorbeelden legt Marthe een prachtige puzzel. En zo is ‘Het Contentspel’ een krachtige leidraad waarmee je je ideeënvat moeiteloos verder vult én blijvend plezier schept in het schrijven en verbinden met je doelpubliek.”

Lut Van Renterghem, communicatie-expert